مدیر سیامک صالح فرج زاده علیرضا مختاری alireza mokhtari

مدیر: سیامک صالح فرج زاده علیرضا مختاری alireza mokhtari siyamak saleh faraj zadeh

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات فدراسیون فقط به فکر موفقیت تیم ملی نباشد/ این برنامه‌ریزی آماتور است ، شفر

    سرمربی استقلال از برگزاری بازی تیمش برابر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران در تاریخ نهم فروردین انتقاد کرد. 

    فدراسیون فقط به فکر موفقیت تیم ملی نباشد/ این برنامه‌ریزی آماتور است ، شفر

    شفر:فدراسیون فقط به فکر موفقیت تیم ملی نباشد/ این برنامه ریزی آماتور است

    عبارات مهم : ایران

    سرمربی استقلال از برگزاری بازی تیمش برابر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران در تاریخ نهم فروردین انتقاد کرد.

    به گزارش ایسنا، وینفرد شفر سرمربی استقلال در حاشیه تمرین روز یکشنبه تیمش گفت: اول سال تازه را به همه مردم کشور عزیزمان ایران تبریک می گویم و جهت همه آرزوی سلامتی، صلح و آرامش و شانس خوب در طول سال دارم.

    سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود:ما الان باید جهت دو بازی برابر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران و الریان آماده شویم. اول خوشحالم که شش ملی پوش داشتیم و الان پنج بازیکن در تیم ملی داریم. این یک تعریف و تمجید خوب جهت بازیکنان و کلوب است و نشان می دهد بازیکنان در پنج شش ماه گذشه به خوبی تمرین کرده اند.

    فدراسیون فقط به فکر موفقیت تیم ملی نباشد/ این برنامه‌ریزی آماتور است ، شفر

    وی خاطرنشان کرد:امیدوارم ملی پوشان نمایش خوبی داشته باشند و با شرایط بسیار خوبی برگردند. فوتبال خیلی مهم است و مثل یک سفیر جهت یک کشور است.تاریخ بازگشت ملی پوشانمان جهت ما خوب نیست آیا که نهم فروردین با نفت بازی داریم و سیزدهم هم باید با الریان بازی کنیم. این جهت ما خیلی خوب نیست و ممکن نیست که بازیکنان روز هفتم جهت تیم ملی بازی کنند و بعد نهم و سیزدهم جهت ما بازی کنند آیا که ممکن است باعث مصدومیت ملی پوشان شود. من شنیدم که قبلا این برنامه به کلوب داده شده است بوده و البته من آن وقت نبودم و از آن خبری ندارم.

    شفر افزود: من با شرکت لیگ صحبت کردم. آنها گفتند که قبل از شروع فصل این تقویم را جهت کلوب ها فرستادند و مربیان تیم ها آن را قبول کرده اند. من تقویم را دیدم و تقویم پر بود و نمی شد آن را عوض کرد و فکر می کنم این عنوان بدلیل اشتباه پیش از فصل هست. ما باید جهت آسیا و دومی در لیگ و قهرمانی در جام حذفی بجنگیم، همینطور بازیکنان باید راهی جام جهانی شوند. من فکر می کنم این نوع برنامه ریزی آماتور باشد. من امروز با بازیکنان در این باره صحبت کردم و همه می دانند باید به خوبی تمرین کنند و ببینیم که چه بازیکنانی برابر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران بازی می کنند.

    سرمربی استقلال از برگزاری بازی تیمش برابر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران در تاریخ نهم فروردین انتقاد کرد. 

    سرمربی استقلال راجع به مصاف با الریان و همزمانی آن با سیزدهم فروردین، اظهار کرد: به شما تاکید کردم که یکی از دو بازی مهم ما در آسیا، مصاف با الریان هست. فدراسیون باید ببیند چه کاری می تواند بکند که کلوب ها موفق باشند و نه فقط تیم ملی. هرچقدر تیم های بیشتری به مرحله بعدی بروند، امتیازات بیشتری بدست می آورند و این جهت کشور عزیزمان ایران در آسیا و مسابقه های لیگ قهرمانان بسیار مهم هست. مطمئنم که همه مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران سیزدهم فروردین،تهران را ترک نمی کنند و مطمئنم مثل بازی با العین ورزشگاه پر خواهد شد. می دانم همه هواداران به استادیوم می آیند تا به ما کمک کنند سه امتیاز را بدست آوریم. دیدیم که در بازی قبلی همه مردم در پایتخت کشور عزیزمان ایران کارشان را متوقف کردند تا بازی با العین را تماشا کنند. فکر می کنم این اتفاق برابر الریان هم رخ دهد.

    وی راجع به اوضاع تیام گفت: نمی توانم امروز چیزی بگویم. با پزشکش هر لحظه در تماس هستیم. او در اختیار یک دکتر در بارسلون هست. همینطور کادر پزشکی ما هم با او و پزشکش در ارتباط هست. مهرشاد رهبر با او ارتباط دارد و یک ساعت پیش با او صحبت کرد.

    شفر راجع به حضور گرهارد مدرس آلمانی در تمرین استقلال گفت: او یک مربی دروازه بانی از فدراسیون فوتبال آلمان هست. او در کشورهای زیادی مثل امارات و تایلند بوده هست. از او خواستم که با نامداری کار کند و می تواند به ما حدود 10 روز کمک کند. هنگامی که در فوتبال آلمان و سایر جاها دروازه بانان را می بینید،متوجه می شوید که دروازه بان فقط یک دروازه بان نیست و این پست اهمیت فوق العاده ای دارد. می خواهم نامداری با او کار کند و از او چیزهایی یاد بگیرد. فوتبال و تمرینات هر هفته و هر ماه عوض می شود. هر لحظه موقعیت جدیدی ایجاد می شود که باید آن را بشناسیم.

    فدراسیون فقط به فکر موفقیت تیم ملی نباشد/ این برنامه‌ریزی آماتور است ، شفر

    او در پاسخ به این پرسش که آیا به بازیکنانش عیدی نمی دهد، گفت: من روز گذشته با آزمون کوپری که از بازیکنان گرفتم، یک عیدی به بازیکنان دادم. هدیه ای که به آنها دادم این بود که بعد از چند ماه تلاش به آنها چند روز استراحت دادم و شاید یک ناهار هم باهم بخوریم.

    سرمربی تیم فوتبال استقلال در تصویر العمل به این پرسش که برانکو به بازیکنانش یک ساعت عیدی داده هست، گفت: خیلی خوب هست. شاید بازیکنان او گاهی دیر به تمرین می آمدند و او با اینکار خواسته آنها دیگر دیر نکنند. (باخنده)

    سرمربی استقلال از برگزاری بازی تیمش برابر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران در تاریخ نهم فروردین انتقاد کرد. 

    وی راجع به اوضاع تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران اظهار کرد: من بازی با تونس را از تلویزیون دیدم. یک بازی آماده سازی جهت دیدار با مراکش در جام جهانی بود. یک مقدار زمین خیس بود. بازی با تونس مسابقه خوبی بود. گلی که به ثمر رسید ناشی از غلط های مدافعان بود. تیم ملی هم در این مسابقه کامل نبود. امید ابراهیمی و وریا غفوری در ترکیب نبودند و با اضافه شدن آنها فکر می کنم تیم ملی بهتر شود. این یک مسابقه آزمایشی بود که مربی ببیند در آینده چه کار کند. در بازی با الجزایر فکر می کنم بازیکنان مهم بیشتری بازی کنند.

    شفر راجع به جدی گرفتن بازی های تدارکاتی اظهار کرد: هنوز وقت زیادی تا بازی با مراکش باقی مانده هست. الان برابر تونس و الجزایر بازی می کنند و سبک بازی این دو تیم صد درصد مثل مراکش نیست ولی مطمئنم بازیکنان ایرانی در صورت اوج رفتن اعتماد به نفس می توانند مراکش را شکست دهند و این دروازه ای به مرحله بعد هست. جهت ما نیز در حال حاضر الهلال و الریان خیلی مهم تر از بازی با مراکش هست. می دانید ما چند ملی پوش داریم ولی امروز چند بازیکن از تیم های پایه استقلال با ما تمرین می کنند و این جهت آینده ما خیلی خوب هست. دوباره می گویم که الان بازی اول ما با نفت، سپس الریان و در ادامه الهلال جهت ما اهمیت دارد.

    فدراسیون فقط به فکر موفقیت تیم ملی نباشد/ این برنامه‌ریزی آماتور است ، شفر

    واژه های کلیدی: ایران | مراکش | ایرانی | فوتبال | استقلال | بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار