مدیر سیامک صالح فرج زاده علیرضا مختاری alireza mokhtari

مدیر: سیامک صالح فرج زاده علیرضا مختاری alireza mokhtari siyamak saleh faraj zadeh

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی وزارت نفت جزییات تازه فیش حقوقی «هدایت‌الله خادمی» را انتشار داده است

    اداره کل روابط عمومی وزارت نفت جهت تنویر افکار عمومی به بیانات هدایت‌الله خادمی راجع به فیش حقوقی ۱۶ میلیونی پاسخ داد و یادآور شد: از این‌که ناچار شدیم وارد چنی

    وزارت نفت جزییات تازه فیش حقوقی «هدایت‌الله خادمی» را انتشار داده است

    وزارت نفت جزییات تازه فیش حقوقی «هدایت الله خادمی» را منتشر کرد

    عبارات مهم : انتقال

    اداره کل روابط عمومی وزارت نفت جهت تنویر افکار عمومی به بیانات هدایت الله خادمی راجع به فیش حقوقی ۱۶ میلیونی پاسخ داد و یادآور شد: از این که ناچار شدیم وارد چنین مجادله ای با یک نماینده مجلس شویم از مردم و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به خاص مردم شریف و ارجمند حوزه انتخابیه ایذه و باغملک صمیمانه عذرخواهی می کنیم.

    به گزارش شانا، متن کامل پاسخ اداره کل روابط عمومی وزارت نفت را در ادامه بخوانید:

    وزارت نفت جزییات تازه فیش حقوقی «هدایت‌الله خادمی» را انتشار داده است

    اظهارات اخیر هدایت الله خادمی نماینده مردم محترم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی و دروغ خواندن مطالب مطرح شده است در اطلاعیه وزارت نفت راجع به حقوق و مزایای دریافتی ایشان، بیان توضیحات بیشتری را مهم می سازد.

    ۱. جناب آقای خادمی چند فیش حقوقی را به خبرنگار خبرگزاری منزل ملت نشان داده و گفته اند علی رغم آنچه وزارت نفت اعلام کرده حقوق ناخالص ایشان ۲۷ میلیون تومان نیست، بلکه ماهانه ۱۶ میلیون تومان دریافت می کنند. آقای خادمی بعد از نمایش فیش ۱۶ میلیون تومانی، این حرکت را نشانه صداقت و شفافیت خود دانسته و گفته اند: تا سیه روی شود هر که در او غش باشد!

    اداره کل روابط عمومی وزارت نفت جهت تنویر افکار عمومی به بیانات هدایت‌الله خادمی راجع به فیش حقوقی ۱۶ میلیونی پاسخ داد و یادآور شد: از این‌که ناچار شدیم وارد چنی

    پیش از هر توصیه ای یادآور می شویم که وزارت نفت هرگز ادعا نکرده است که آقای خادمی مبلغی خارج از چارچوب و موازین قانونی دریافت کرده اند به همین علت شاید بهتر بود ایشان به جای خشم و حمله به مدیران صنعت نفت که البته خود را سرآمد و پیشکسوت آ نها معرفی می کنند، کمی منطقی تر تصویر العمل نشان می دادند.

    اما فیش های ۱۶ میلیون تومانی که جناب آقای خادمی نمایش داده اند، هر چند درست هست، ولی همه حقیقت نیست. این فیش ها بدون احتساب ۱۲۰ ساعت اضافه کاری است که جهت مدتی به علت یک ابهام اداری پرداخت نشده بود که این مبالغ هم بعد از انجام مکاتبات اداره کل منابع انسانی مجلس شورای اسلامی و اداره کل امور مجلس وزارت نفت، محاسبه و در یک فیش حقوقی به مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال به حساب آقای خادمی واریز شد.

    هرچند بعید است ایشان از این مکاتبات بی اطلاع باشند، ولی فرض را بر این می گذاریم که آقای خادمی نه فیش حقوقی را مشاهده کرده نه از بانک پیامکی دریافت کرده و نه به حساب ارزش سرکشی کرده اند تا از اوضاع واریزی و موجودی خود اطلاع حاصل نمایند، وگرنه قصد کتمان حقیقت را نداشته اند. کما این که همان گونه که ایشان هم گفته اند مبانی محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد در صنعت نفت مانند بسیاری از دستگاه ها مسئله پنهانی نیست.

    وزارت نفت جزییات تازه فیش حقوقی «هدایت‌الله خادمی» را انتشار داده است

    ۲. آقای خادمی در جای دیگری هم با بیان این که منزل سازمانی «آ. اس. پ» در اختیار همه پرسنل و مدیرانی که به پایتخت کشور عزیزمان ایران انتقال یافته می شوند قرار می گیرد اضافه کرده اند این واحد مسکونی را به میل خود و به میل خود تخلیه کرده اند.

    پرسنل صنعت نفت بهتر می دانند که وجه نخست بیانات ایشان نادرست هست. ولی این که فرموده اند این واحد مسکونی ۲۹۰ متری را بعد از ده سال به میل خود تخلیه کرده اند هم متاسفانه دور از حقیقت هست، آیا که از تاریخ سوم آبانماه ۱۳۹۵چند اخطاریه جهت تخلیه منزل جهت ایشان صادر شد تا این که بعد از مکاتبه مورخ ۱۱ شهریورماه ۱۳۹۶با مدیر محترم دفتر جناب آقای دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس، جناب آقای خادمی نسبت به تخلیه واحد مسکونی اقدام کردند.

    اداره کل روابط عمومی وزارت نفت جهت تنویر افکار عمومی به بیانات هدایت‌الله خادمی راجع به فیش حقوقی ۱۶ میلیونی پاسخ داد و یادآور شد: از این‌که ناچار شدیم وارد چنی

    ۳. یادآور می شویم که عنوان واحد مسکونی «آ. اس. پ» تهران، غیر از یک باب منزل مسکونی سازمانی دیگر به متراژ ۵۰۰ متر در مجموعه ۱۰۰ واحدی شرکت ملی حفاری کشور عزیزمان ایران در اهواز است که از تاریخ ۹ دی‎ماه ۱۳۷۰در اختیار جناب آقای خادمی بوده و هنوز نسبت به تخلیه به میل خود آن اقدام نکرده اند. یعنی به طور همزمان دو واحد مسکونی سازمانی ۲۹۰ متری و ۵۰۰ متری را در پایتخت کشور عزیزمان ایران و اهواز در اختیار داشته اند.

    ۴. جا دارد از آقای خادمی بابت تصحیح بیانات ارزش تقدیر کنیم که پذیرفتند آن ۶ نماینده محترم دیگر را وزارت نفت استخدام نکرده هست، بلکه آن ها در استخدام دولت بوده و سپس به این وزارتخانه انتقال یافته شده است اند که البته از سال ۹۵ هم هیچ انتقال جدیدی صورت نگرفته است.

    وزارت نفت جزییات تازه فیش حقوقی «هدایت‌الله خادمی» را انتشار داده است

    ضمن آن که چنانچه جناب آقای خادمی انتقال و مأموریت بین دستگاهی نمایندگان محترم مجلس را نادرست می دانند، دست ارزش به عنوان نماینده مجلس در ارائه طرحی جهت جلوگیری از این رویه قدیمی باز است.

    ۵. ایشان همچنین مدعی شده است اند که بیانات ارزش در باب دلسوزی جهت جوانان دانشگاه صنعت نفت است که هنوز نتوانسته اند استخدام شوند. این دلسوزی ایشان را ارج می نهیم و به آگاهی می رسانیم روند جذب فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت طبق روال قانونی در حال انجام هست. ولی در باب دلسوزی ایشان جهت استخدام جوانان در صنعت نفت هم نکاتی وجود دارد که، چون معتقدیم واکنش‌ها پدران را نباید به پای فرزندان نوشت به آن نمی پردازیم.

    ۶. در آخر مورد نیاز می دانیم از این که ناچار شدیم وارد چنین مجادله ای با یک نماینده مجلس شویم از مردم و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به خاص مردم شریف و ارجمند حوزه انتخابیه ایذه و باغملک صمیمانه عذرخواهی کنیم.

    وزارت نفت هرگز مدعی نبوده که در انجام وظایف اشتباه نداشته و همواره آمادگی دارد حتی با منتقدین خیرخواه و دلسوز خود در فضایی به دور از جنجال و سوءتفاهم و در چارچوب منافع عمومی و ملی تعاملی سازنده برقرار کند.

    واژه های کلیدی: انتقال | میلیون | میلیونی | فیش حقوقی | منزل مسکونی | نماینده مجلس | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار